March 12, 2007

Stemael

Tak jsem si dnes nostalgicky zavzpomínal na kdysi mnou programovanou hru Stemael. Na stránkách je krásně vidět, v jaké fázi mé programování skončilo, avšak nepropadejte přesvědčení, že to bylo jen krátké vzplanutí... Ono se to vyvíjelo postupně celé čtyři roky.
Je zajímavé, že mám pořád chuť něco takové tvořit, mé motivy zůstaly stejné. Jen bych k tomu teď přistupoval asi dost jinak a hlavně bych to už nechtěl dělat sám. Buchin se postaral o nádhernou grafiku, ale vlastně se to zabodlo na mé neschopnosti něco pořádného naprogramovat. To prostě nemůže dělat jeden člověk.
Říkám si, jestli se k tomu vrátím na vysoké škole, nebo to ve mně zanechá jen nostalgické vzpomínky na mé toužebné fantasy dětství. Představa, že budu mít více času, je sice lákavá, ale nejspíš velmi nepravděpodobná. A tak uvidím, jestli se to znovu rozjede.. A tentokráte do nějaké reálné podoby.
Opět se ale musím ohlédnout ke zkušenostem jiných lidí a to konkrétně PSa. Ten mi jednou vyprávěl, jak když byl mladý (18), tak chtěl programovat letecký simulátor. Strávil tím hodně času, ale nikdy to nedotáhl do nějaké hratelné podoby. A že by se k tomu po letech vrátil??
Tak nevím, ale doufám, že si s tím ještě užiju a zahraji si pak konečně hru přesně podle mých představ... Do této touhy se mi vrtá jen jediná myšlenka: Já tu hru vlastně hraji, není snad život ta nejlepší hra, kde můžeš dělat vše přesně podle svých představ?? ;-)

4 comments:

Anonymous said...

;-) Poslední dobou docházím taky k přesvědčení, že když se chce, všechno de. Jen jestli to nebude tím kalením...Bože, asi jsem labilní :-D

Anonymous said...

to Meldath: Treba se jednou seberes a neco najednou naprogramujes. Ale to si ejn tezko muzes naplanovat, to proste treba prijde :-) A nebo ne, a prijde neco jinyho.
to Kriza: Ja mam jednoduchou...skoro rovnici...vic kaleni = vic udelany prace; kdyz si nekde neco poradne uziju, tak pak toho dalsi den udelam vzdycky nejvic.

Anonymous said...

ha haaa, stemael :-D
jeste asi rok jsem tam pravidelne chodil se koukat, jestli neni nejaka aktualizace :-)

Anonymous said...

Jojo, jednou se na to zas vrhnem:D Bylo by přece škoda toho času, kterej jsme nad tim strávili (a že ho nebylo málo:) Jen se bojim toho, že tim strávíme další spoustu času, a posun bude opět minimální... Ale to nezjistíme, pokud to nevyzkoušíme:)