September 01, 2007

...a návrat do dětství

Mnoho mých známých v poslední době přestává měnit svůj zevnějšek i svůj vnitřek. Mluvím teď asi o svých vrstevnících. Spousta nás musela v poslední době učinit (nebo ještě činí) rozhodnutí s výběrem školy. Musela se rozloučit se svým dosavadním pohodovým středoškolským životem a nalinkovat si život, tak trochu jiný. Každý se s tím vyrovnává po svém, někdo možná bují předsevzetími, někdo se dobře zná a jen už ví, co chce, někdo neví nic a nadechuje se před skokem do ledové osvěžující lázně.

Kolik času se během prázdnin strávilo přemýšlením a srovnávaním si myšlenek? Kolik plněním přání, zažívání zážitků?? Mohu směle tvrdit, že lidi, co znám, jsou teď jiné osoby, než před pár lety. A vím, že v něčem už se nezmění. Nějak se rozhodli, mají svůj neměnný styl, představy. Přestou jsou tací, které takto znám už dlouho...

Jsou lidé, se kterými se mohu smát, bavit, dovádět, přemýšlet a připadám si při tom... ...mladý. Naplňuje to energií, jsou v tom touhy, jsou v tom představy, je v tom hodně radosti :) Je to tím, že už znám tyhle lidi dlouho, vracím se tímto do doby dlouho uplynulé? Je to důvěrou. Je to krásou psychického kontaktu bez zábran, bez překážek, pro které bych se něco zdráhal před druhou osobou odkrýt. To už mi dlouho chybělo.
Znám hodně lidí, co mám rád, ale zdaleka ne všichni jsou hodní mé plné důvěry, se kterou jim mohu půjčit své srdce. Mám na něm už nějaké jizvy. A lidé kolem mě mají malé háčky na provázku, za které si mě tahají k sobě. Je jen na mně, jaké háčky jim dovolím zaseknout. Jak velké a kam. A je jen na nich, jak budou opatrní. Není ale nad pocit, kdy můžete s někým svá srdce sdílet...

Právě to člověka mooc omlazuje, taková nevinnost a bezzstarostnost. Proto chci být pohodář - je hodně bezzstarostný, hodně mladý. Vím, že ale mohu rázem zestárnout o hodně, když se spojím s někým, kdo se točí ve víru svých vlastních problémů...

Jsem vděčný tomu, kdo se se mnou pře a ví, že je to jen hra. Jsem vděčný tomu, kdo se mnou plánuje a ví, že jde jen o to plánování. Mám rád ty, co se mnou prožívají a pak si pamatují.
A miluji svou mourovatou kočku, je tak hebká... :P

3 comments:

Lan said...

Znamená že jsi dospělý, uhm... Jsi si jistý? :P
Chci také vidět tvou kočku, když o ni tak píšeš :D

Meldath said...

Jsem si jistý, že nejsem dospělý :D
Nevím, jestli ji někdy uvidíš, pečlivě si ji hlídám :P

eeris said...

Jsi posledni dobou nejak prehnane sentimentalni...Meldathe, ty nam starnes! Budem ti muset rikat "dedecku" :-D :-D
Ohledne zmen zevnejsku - je vtipny, ze oholenymu mi lidi tipujou vyrazne min, s bradkou vyrazne vic :-) (ale to je OT).
Jinak ja osobne necekam, ze by byl vysokoskolskej zivot min pohodovej nez stredoskolskej...tak uvidime.
Kez tva kocka nikdy nezere odpadky, krleskrleskrles!!!