January 31, 2007

Filmy za života shlédnuté

Tak jsem si tak jednou napsal seznam filmů, co se mi nějakým způsobem otiskl v paměti. Mám na ně výrazné vzpomínky; dalo by se říct, že je doporučuji někdy v životě shlédnout ;)

Gumídci méďové
Sexualní praktiky pozemšťanů :D
K-PAX (Svět podle Prota)
Matrix I
Shrek I
Scary Movie II
American Beauty
Phone booth
Hellraiser V - Inferno
Gossip (Fáma)
... Jack Nicolson ...
The Wall...
Monty Python... (vlastně všechno)
Fisher King (Král rybář)
Gothika
Ice Age I
Not Another Teen Movie
Adaptation
Pár pařmenů
Human Traffic
Hellsing
Battle Royal
Hoodwinked (Červená Karcoolka - je to fakt hustý)
Crash !
V for Vendetta
Wild Things
Rok ďábla
Hair
The Big Lebowski
Futurama
Amelie Poulain
Shindler's List
Red dwarf...

Hrůza, připadám si jak se seznamem povinné literatury k maturitě... Každopádně, kdyby někoho něco napadlo, sem s tím... Jsem si jist, že jsem toho spoustu vynechal ;-)
Mimoto, ten seznam už jsem napsal - a bylo to nanic. Tohle bylo zábavnějši :))

5 comments:

Anonymous said...

Jen si rýpnu, že K-PAX je česky Svět podle Prota.
A jako nemáš tam ani jednu Angeliku. To je úroveň:)

Meldath said...

To je pravda díky, už upravuji... A Angelika, nu kdybych viděl aspoň jeden díl, určitě bych tomu propad... :-P

Anonymous said...

Spíš by ses propad hanbou:D

eeris said...

tenhle seznam je teda vyrazne delsi nez ten, cos mel k maturite ;-)

Anonymous said...

chybi Forest Gump!