May 21, 2007

Pomaturitní blaženost

Áááááááááh!
Tak už oficiálně nejsem student střední školy :DDD Konečně, je to úleva... Všem, co to ještě čeká, přeji hodně štěstí... A přeji jim, ať už jim to utrpení rychle uteče, ta uvolněnost potom je opravdu pocit, který stojí zato.
A všem, co mně drželi palce, mocmoc děkuji, stálo to za to! Měl jsem fakt štěstí na otázky. Ať si oholim hlavu do plešata, že jsem měl z té fysiky dostat jedničku, ale což :) o známky mi přece nešlo a zase, kolik jsem jí věnoval? Nebylo toho moc.
Takže můj odhad mi skoro přesně vyšel - jen fysika dvojka. No, mám to za to, že jsem v něčem tak trochu jako magor ;) (Když už jsem té češtině věnoval posledních pět dní [PĚT DNÍ!!!! JÁÁÁ!!!], tak si neodpustím nějaké ty narážky.)

Zvláštní je trochu ten pocit, že teď nikam nepatřím - od Matfyzu mi ještě potvrzení nepřišlo - ale ta svoboda! Ty možnosti! PRÁZDNINY :DD

No comments: