July 16, 2007

LŠMF

Letní škola matematiky a fyziky. Prostě nejlepší akce, na které jsem kdy byl. Tento můj článek nebude dlouhý, protože nemohu slovy natož písmem nikdy vyjádřit, co jsem tam zažil. Bylo to nádherné, naplňující, dokonalé, kratké... Už tu mám jeden článek o ŠMF a tímto ho nemá smysl nijak rozšiřovat.
Lepší lidi jsem nikde nepoznal a moc si přeji, aby tato škola pokračovala ve stejném duchu i dál a přinášela dalším to, co přinesla i mně. Jsem velmi šťastný, že jsem neprošvihl svůj čas a dostal se sem na poslední chvíli, co to šlo. Tento dík patří jedné osobě. Celé by to ale bylo k ničemu, nebýt všech úžasných lidiček, které jsem na těchto posledních třech Školách potkal. Těm patří můj druhý velký dík.

1 comment:

Anonymous said...

pridavam se k nekriticke chvale a timto ti dekuju, zes me tam dostrkal =)
jeste jsem snad nezazil tak kratke 2 tydny a pritom jsem jeste nezazil tolik veci behem 2 tydnu ;-)
a42