June 24, 2009

Hádka

Takovou hádku jako dnes jsem ještě nezažil. Vzpomněl jsem si na AUM, jak jsem měl prožívat nepříjemně bolestivou emoci smutku. Tehdy jsem moc nevěděl jak, neměl jsem se k čemu upnout. Nestihl jsem si vybavit tu správnou polohu mysli, kterou znám asi z dětství, kdy jsem naposledy brečel jak o život. :) Dnes jsem si ale našel ložisko bolesti! Teda, když si člověk pustí k tělu blízko nějakého člověka a ten bouchne, to si zažijou pak věcí...
Jsem teď úplně vyčerpán, ale zato čistý. Je to jako jakési znovuzrození... Jsem odjakživa masochista, takže se rád koupu ve všem. Ale přijde mi, že když se v tom vyráchám pořádně, tak se pak mohu vklidu osušit a cítit se opravdu čistý. Po nějakou dobu. Než mě svět zase nechá napustit jedy a zly...
Jaké plyne ponaučení? Nyní se cítím velmi čistě. Před chvílí jsem se zase cítil velmi na dně. Ono je to asi dobré, přirozené. Myslím na toto: Dělej věci pořádně a užívej života plnými doušky! A už přinese cokoliv ;)

4 comments:

eeris said...

Jak to asi teď vidí ten druhý člověk?

kriza said...

Co, zase jsi sestře poklidil spoďáry a vona se štorcla? :-DDD

Meldath said...

Kéž by to vše bylo tak jednoduché :D
Ona má mezi těma spoďárama i svojé krémíčky a voňavčičky... :(

Lan said...

To bylo jen par dni predtim, a jsi optimista, vidis v tom pozitiv.. no, snad se ti to nestane priste