September 19, 2007

Tvůrčí komín

Tak poprvé za svou psavou činnost píši něco, co přesahuje maximální počet příspěvků za měsíc - 3. Bojím se toho, že to značí jistou degradaci, možná ale taky víc času a zamýšlení se nad věcmi jiným způsobem (extravagantnějším). Též sem ale chci psát i o věcech, které nemusí být úplně extra, za kterými si nestojím vyloženě nastopro, které nemusí na čtenáře přenést něco výjimečného. Může to být i z mého středu, z běžného žití, co se mi stalo, krátké zamyšlení, co chci někomu sdělit. Něco v čem je znát můj styl psaní, beru to jako jistou novou etapu. Mám v poslední době tvůrčího ducha :P

Tedy... Těžko se mi popisuje něco, co už Iris na svém blogu tak krásně svým způsobem popsal. Vzal jsem Lan a Irida na komín - 105 metrů - krásný výhled, větrno, noc. Snažil jsem se, aby to vypadalo trochu akčně, ale ne, nikdo nás nenačapal. Původně počasí moc nevypadalo, ale nakonec nad námi bylo i jasno, hvězdičky byly. Škoda, že nemám moc dobrý foťák. Natož stativ. Nicméně foto napoví.















No comments: