November 24, 2007

Lidi, co vídám

Nevím, nakolik tohle může tvrdit někdo z jiné školy než z MFF... V posledních týdnech přemýšlím, kam jsem se to dostal. Je to opravdu to, kam patřím? Slyším slova některých svých bývalých spolužáků, že opravdu jinam nepatřím... :)
Kolem mě se opravdu točí spousta podivínů, no kdo by to nečekal. Nebo spíš já se točím kolem nich. Teď nemyslím jen spolužáky, milou sortu lidí. Na těch se ale ještě škola neprojevila tolik jako na těch, kteří zde strávili většinu svého života - naše učitele.
Je to určitě značná deformace, ale např. na matematické analýze se mi dost často stává, že zadržuji smích pod výkladem doc. Holického. Má takové krásné matematické průpovídky a svou mff-typičností mě dohání k záchvatům :D Zato prof. Nešetřil, to je jiné kafe. Ten vypadá, že ty vtipy opravdu říká schválně, ne jen tak mimochodem. Opravdu se mu daří vybírat nejsměšnější přirovnání, toho mám také velmi rád. No a musím se vážně držet při hodinách prof. Krajíčka, který čas od času pronese tak úplně mimo takovou poznámku, zanechá ve všech přesně pomlku takovou, abychom všichni slyšeli, co pronesl, a hladce pokračuje ve výkladu. A jeho poznámka se zpravidla týká něčeho úžasně lenostního, nevím, jak to vyjádřit. Vždy pronese něco takového, jak by si rád nesmírně ušetřil práci (taky to tak udělá), natož začne výklad, ze kterého se nám začne motat hlava. Např. posledně pronesl: "Po Vánocích zachováme klid, budem se rekreovat... Já teda rozhodně." Nevinné, což? (Značí to, že po Vánocích už nám odpadnou semináře.) Z kontextu se to ale nedá vydržet :D
Splolužáci jsou taky milá sorta, o těch ale jindy. Dlouho však nebudou mít na všechny naše již otrlé učitele, kteří při požárním cvičení spokojeně zalezou do svých kabinetu, div se tam nezamknou a nenechají se ničím vytrhnout. Nicméně jsem potkal taky jednoho fakt úplného cvoka. To takhle jednou sedím v knihovně v Karlíně, poklidně se učím, načež pán proti mně u počítače najednou prohlásí:
"Děti budou nešťastný z dalších mrtvol." ...následuje půlminutová odmlka...
"Nevím, co budou dělat."
"Je to kouzelná kaše." ...zvedl se a jal se k odchodu...
"Chacha." ...opět si pro sebe prohlásil a zmizel.
Fakt dost mě to vylekalo. "Chacha" bylo vyslovené, nebylo to cito-slovce! Doufám, že podobných magorů po Matfyze nelítá víc. Aspoň mám odstrašující příklad, co nechci, aby se ze mě někdy stalo.
Bůh nám všem žehnej!

1 comment:

eeris said...

Divny lidi se najdou vsude. Nekdy se clovek pta, jestli existujou vubec nejaky normalni...(a pokud tak na prvni pohled vypadaj, tak jestli takovy jsou i pod vnejsi slupkou).
Kazdopadne budu tvrdit (a pevne v to doufam), ze ten posledni se do nasi knihovny jen zatoulal a ze ve skutecnosti nema s mff nic spolecnyho.