November 02, 2007

Nestíhám...

Taky máte pocit, že nic nestíháte?
Vždycky jsem si dělal srandu z toho, když mi dopělí říkali, až budeš starší, budeš mít ještě míň času než teď. Srandu - no prostě jsem si to nedokázal pořádně představit. Teď už ano :) Představa, že až budu pracovat, bude to ještě horší, je pro mě opět nedosažitelná, ale což...
Nejsem v tom sám, co slyším kolem sebe, mí vrstevníci jistě potvrdí tento lack of time. Je to u vás stejné jako u mě? Jako příklad uvedu, že ještě teď jsem si nevybalil věci z víkendu (PŠMF). Nebudu vám nalhávat, že dřív by se mi to nestalo - svou leností jsem olpíval ve všech směrech. Ale teď jsem prostě neměl šanci! Přišel jsem domů každý den až po 22. hodině, jen co jsem vstal, hned jsem zas vyjížděl a přitom jsem neudělal nic významného - vše jen škola :)

Půjčil jsem si teď něco hezkého z knihovny v Karlíně - je opravdu dost rozsáhlá a najdu tam téměř všechno, co mě z matematiky zajímá. Tak hurá do studia!!

No comments: