March 31, 2008

Jarní tání

Možná je to dnešním krásným teplým dnem po dlouhé zimě, možná je to mým dlouhým uvíznutím u počítače v poslední době a možná taky mými začínajícími zvláštními pocity vůči škole... Začínám se ve mně obracet energie, jarní míza a chce na povrch, vybublávat a prodírat se skrze iluzorní plošky, které pro ni vytvářím. A ty ji obrací a přelévají, nechávají vidět ve všech barvách i tónech, přesně i volně. Zahřívám se a bublám.
Chci se učit, chtěl bych se naučit v životě ještě spoustu věcí. Jsou ale některé, v škole, velmi vzdálené a obsáhlé, přitom však ryze abstraktní. Zato já teď myslím jiné, spíš zkušenosti fyzické. Duchovní...
Začetl jsem se před pár dny opět do mého velmi oblíbeného filosofa Oshoa a nemohu se od té chvilky odtrhnout od znovuprožívání radosti. Zjistil jsem, že po nějaké době se prostě asi začnu nějak kazit, vzdalovat svým myšlenkám a filosofii, co mám a kterou chci žít. Nic mě dokonaleji nevrátí do mého ráje, než mnohdy i jen pár řádků nějaké Oshovy knížky.
:) Už od začátku, co jsem založil tento blog, chystám se, že sem o něm něco napíšu, tak jste se dočkali. :) Přesto je to jen útržek, existenční informace... Snad později zase něco přidám, až bude čas a chuť :)
A rád pročítám diskuze, potkám tam spoustu podobně laděných lidiček. Toužím dlouho se s nimi setkávat, ale má stydlivostní bariéra nikdy nebyla překročena, až doteď! Už cítím v sobě horkost z toho všeho a zahřívám se víc a víc... Dlouho mě totiž také odrazovali nehorázné ceny různých seminářů (stále jsou nehorazné), ale našel jsem snad něco, co by mohlo být pro mě dostupnější. A souvisí to s aikidó, takže je mi to ještě bližší. Chtěl bych už cítit ty nabité lidi, sdílet tu energii a učit se s ní pracovat... :)
Přemýšlím o životě zase o kus dál, v širších souvislostech. Nacházím už ten pravý impuls? Co vím jistě je, že chci zachovávat vyrovnanou mysl i tělo i energii v sobě. Ale z matfyzu mám jen mysl a zabírá mi moc času. Znamená to, že budu vzdálenější škole? Ano... Ale těším se na objevování nového. Jako bych se vrátil do svých dětských let a cítil tu horu nadšení z celého světa. I když za ta léta považuji dobu před asi třemi roky :) Je to vtipné, jsem přeci ještě tak mladý. Jako bych teď dostal první dan, jsem teprve připraven začít studovat. :) Začít žít.

3 comments:

Lan said...

Pekne pises. Takovou radost a energii nekdy mam taky, a jsi jeste hodne mlady, tak nepripadej stary :-) to sedeni u pocitace a uceni po dlouhe dobe cloveku trochu oslabuje, tak se cvic hodne, je to dobre ze uzijes si zivot... protoze zivot je krasny... (hlavne kdyz jsem po zkousce :P ) :)

eeris said...

Heh, to je skoro na flame ;)
Ale lidi jsou ruzny a kazdej si snad dokaze najit to svoje (..aspon na cas).

Meldath said...

Jo, život je krásný, tak ať si ho každý užívá, jak chce... Přeji to všem ;)