May 07, 2008

Teď a pak

Dívám se zpět a vidím, že jsem od svého posledního příspěvku skoro nepokročil ve svém snažení a přesto už jsem zase někde úplně jinde. Využívám teď času úplně maximum, abych cvičil aikidó, dělal věci, co mě baví a co mi přijdou užitečné... A vždy, ať si vzpomenu kdykoliv, se mi zdá, že mám co nového zjišťovat. Nikdy mi nepřijde, že už bych věděl všechno, co chci, že už bych věděl dost :) Tak mě baví prozkoumávat svět!
Úspěšně jsem zničil oba své domácí počítače, klekly oba pevné disky, žádná možnost záchrany... Co mě nejvíc mrzí, přišel jsem o všechny své krásné fotky z posledního víkendu, kde se mi tak líbilo! Ale víte co, nejcennější je, co si odnesete v duši a to mám a nikdy neztratím...
Jako zázrakem se poštěstilo, že jsem měl šanci pořídit si notebook, takže se teď učím zacházet zase s novým strojem. Hmm, jak já rád objevuji :)
A již se blíží dlouho (spíš bych ale řekl krátce) očekávané zkoušky - měsíční to období intense matematiky :) Těšíte se taky? ;)

No comments: