September 03, 2010

Znáte svou 42?

Prostě jsem si řekl dost. Vyběhnul jsem z bytu, utíkal jsem až k vykolejení. Tam jsi si sedl a při západu slunce napsal první myšlenky. Rychlé dosažení čisté mysli prouděním přímo do mého pera. Uvolnil jsem se v pohledu na slunce a položil si základní otázku života, vesmíru a vůbec...

Nestačil jsem se divit, jaká struktura ve mně za ty roky vykrystalizovala a co vpadlo do sešitu za útvar. Okolnosti týkající se mého života, fyzického, psychického i duševního. Vztahy s lidmi a společenské problémy. Sex, komunikace i náboženství. Vybafl taky základní axiom o Existenci vesmíru, jen nesdělitelný jinak než velkým písmenem.

Krása.

Je skvělé najít v sobě svou čtyřicet dvojku, která jen čeká, až se na ni zeptáte.

Budete ji opravdu poslouchat? Který blázen by neposlouchal své vnitřní hlasy? Co by mu na světě zbývalo, když už vypotřeboval všechnu energii na filosofii.

Hahá!

No comments: