May 15, 2011

ZDrSEM

Právě jsem absolvoval skvělý kurz první pomoci ZDrSEM od Prázdninové školy Lipnice. Na vlastní kůži jsem si znovu ověřil, jak člověk dostane pod kůži vše, co se učí zážitkem. Některé zkoušky si budu pamatovat opravdu dlouho. Byl to kurz, který opravdu naučil. To, co si z něj odnáším, leží uvnitř a je to jedna z věcí, o které nemá smysl psát, kterou je potřeba zažít.

Pokud se chcete stát zdravotníky na táboře či si jen v hlavě pořádně srovnat, jak se zachovat ve stresových situacích, kdy jde o život, vřele vám doporučuji právě zážitkovou formu výuky a kurz ZDrSEM. Je sice asi 3x dražší než standardní kurz od Červeného kříže, ale vyplatí se to!

Od PŠL jsem byl již před rokem na kurzu Psychoseminář, který také velmi chválím a doporučuji, pokud se chcete dozvědět o nebezpečích, které číhají u psychicky náročnějších her a programu. Velmi mě to obohatilo a otevřelo, začal jsem vnímat problémy mnohem jasněji.

Všechny tyto kurzy jsou ale pro otrlejší životem, kteří se nebojí si sami něco vyzkoušet a opravdu "osahat". Nebojte se proto a žijte plně ;)

No comments: